V 30+5

Idag var jag på en promenad med Anna och Alva men utöver det har jag haft en riktig vilodag.
Det behövde verkligen jag! 
Har haft två nästan helt sömnlösa nätter så jag hoppas att jag kan sova i natt. 
Nu går vi snart in i vecka 31.
På ett sätt så vill jag att tiden bara ska flyga fram till maj månad, men på ett sätt ändå inte. Vi har nämligen en hel del saker att göra innan mini kommer ut.
Vi måste bland annat göra klart badet, köpa ny bil, jag ska ner till Oslo en sväng på kurs, ja det var nog de stora sakerna vi har framför oss. De mindre sakerna som att handla in det sista till den lilla kan man ta lite då och då.
Köpte de skönaste topparna någonsin på H&M idag. De här kommer jag bo i ett bra tag framöver :)
Nu ska jag ta en liten kvällstur med Alva och sen håller jag tummarna på att kunna sova gott i natt.
Puss och kram
1 Veronica Wallgren:

skriven

Jag håller med dig. Man vill att tiden ska rusa fram fast ändå inte :)

Svar: Hihi! Ja, det är liksom lite blandad vilja man har 😍
Elin Linnèa

Kommentera här: