Fredagsmys.

Den här veckan har gått så himla fort.
Förra söndagen åkte Christoffer ut och jobbade igen, så den här veckan var första veckan som jag skulle vara själv hemma med lilla Kian. 
(Jag var jätte nervös för det innan födseln, den där första perioden som jag ska vara helt själv med liten)
Men det har gått riktigt bra! 
Så fort han kom ut så blev jag så himla lugn, ingenting känns omöjligt. Känns som att jag klarar av allting!
Sjukt härlig känsla!
Självklart så saknar vi pappa Christoffer men nu kommer han hem efter helgen så det går fint 💕
Både jag och Kian har fått hem lite fina sommarkläder, så nu väntar vi bara på lite sommarvärme här uppe!
Nu ska vi strax ner på stan med Tante Line, sen ska vi bara ha fredagsmys i soffan ikväll.
Äta gott och se någon bra film.
 
Puss och kram

Kommentera här: