Vackra Lofoten.

Här kommer en del bilder från dagen ute i Lofoten.
Jag blir varm i hela mig av denna vackra utsikt. Vi gick upp på ett av bergen i närheten av Svolvær och sedan tog vi en liten fikapaus innan vi åkte vidare hem Och grillade.
Vilken toppendag♡
 
Puss och kram ♡ 
1 Ida - foto & häst:

skriven

åh så himla vackra bilder :)

Svar: Tusen tack :)
Elin Linnèa

2 Robex Lundgren:

skriven

fint

Svar: Tack :)
Elin Linnèa

3 Josefine:

skriven

Men gud vilka vackra bilder! Vilket landskap!

Svar: Tack så mycket :)
Elin Linnèa

4 Pauliina Larsson:

skriven

vad vackert! :D

Svar: Tack :)
Elin Linnèa

5 Hanna Karlsson:

skriven

Så vackert det ser ut!

Svar: Tack så mycket! Ja det är verkligen helt magiskt här :)
Elin Linnèa

6 Sofia:

skriven

Underbara bilder! Så himla fin utsikt!

Svar: Tack så mycket :) det är super fint där verkligen!
Elin Linnèa

7 Lisa @ Duttis:

skriven

WOW vilken fantastisk utsikt!

Svar: :) det är verkligen helt fantastiskt här!
Elin Linnèa

8 Louise:

skriven

Otroliga bilder!! Dit vill jag!

Svar: Tack :) jag rekommenderar starkt att åka hit :) är helt magiskt!
Elin Linnèa

9 ronja:

skriven

åhh vilka härliga bilder!

Svar: Åh tusen tack :)
Elin Linnèa

10 Fia:

skriven

Snygga bilder :)

Svar: Tusen tack :)
Elin Linnèa

11 JUNITJEJ:

skriven

Fantastiska bilder!

Svar: Tusen tack :)
Elin Linnèa

12 Anonym:

skriven

Helt fantastiska bilder hoppas ni hade en underbar dag❤️

Svar: Tusen tack ♡ vi hade det helt super bra :)
Elin Linnèa

13 Elina:

skriven

Det där ser riktigt avslappnande ut!

Svar: Ja det är lika bra som yoga ;) det kan jag lova :)
Elin Linnèa

14 Robex Lundgren:

skriven

fint

Svar: Ja det är riktigt fint här uppe :)
Elin Linnèa

15 Natalie:

skriven

Wow! Vilket ställe :D

Svar: Ja visst är det :) jag rekommenderar varmt en tur upp hit.
Elin Linnèa

16 Jasmine:

skriven

Åh vilka härliga bilder!

Svar: Tack så mycket :)
Elin Linnèa

17 Beloved places around the globe:

skriven

Jag har alltid velat åka dit. Vilka bilder!

Svar: Åh det kan jag varmt rekommendera att du gör. Helt fantastisk natur ♡
Elin Linnèa

18 Jennifer:

skriven

Ser jättefint ut!

Svar: Ja det är helt fantastiskt här :)
Elin Linnèa

19 Madeleine:

skriven

Så vackert!

Madeleine

Svar: Tack :) det är en otrolig plats!
Elin Linnèa

20 Matilda:

skriven

Wow! Lofoten står definitivt på min bucket-list! :D

Svar: Åh du måste verkligen ta dig en tur upp hit. Verkligen underbart :)
Elin Linnèa

21 Frida:

skriven

Så fint!

Svar: Tack :) Ja det är helt underbart här.
Elin Linnèa

Kommentera här: