Bubbel & Choklad.

Igår kom Christoffer hem från en veckas jobb. Han har nu påbörjat sitt turnusarbete på 14 dagar borta på jobbet och 14 dagar hemma. Det har varit en hård vecka för båda oss så det var fint att han kunde komma hem nu så vi fick en fin och avslappnad helg tillsammans.
Idag var vi över till hans föräldrar för att äta lite våfflor och se på skidorna. (Jag är inte väldigt insatt i det men det är fint att se ibland)
 
Lite bilder från denna dag:
 
Jag fick ett otroligt fint armband av Christoffer.
Väldigt god choklad som jag fick av mamma och pappa.
 
Christoffer kom med bubbel och presenten ikväll, så vi firar min födelsedag lite tidigt i år.
 
Jag har även hunnit baka lite knäckebröd och mjukt bröd idag.
 
I går fick jag post från både mamma, pappa, mormor och morfar. Jag öppnade det från mamma och pappa sen tyckte Christoffer att jag skulle vänta med det andra till tisdag när jag fyller år. (Haha! Jag är verkligen som ett litet barn där, sliter upp paketen i full fart) 
Jag blir väldigt glad när jag får post upp hit. 
 
Till något helt annat så ska jag börja blogga om ti på topp nu som är olika turer man ska gå/åka skidor här i Harstad. Ska ta en massa fina naturbilder och skriva om varje tur vi tar där. Det ser jag fram emot!
 
Puss och kram ♡

Kommentera här: