Vackra Nordnorge.

 Här kommer en del bilder från olika turer jag tagit de senaste veckorna. 
Bilden ovan är från en otroligt fin plats för att spendera natten. Så jag har plan på att dra med mig Christoffer dit en helg i sommar och tälta vid vattnet. 
Tänk er att sitta här med varsin fiskestång, göra en brasa, öppna en flaska rosé, njuta av värmen från midnattssolen och inte tänka på någonting annat än nuet.
Låter som en helt perfekt kärleksweekend tycker jag. Vem behöver Paris när man har det vackra i norr.
Här är bilder från Svolvær, Lofoten ♡
Ja, man kan ju inte bara ha turkläder på sig. Nu när sommaren kommit (nästan i alla fall) har mina långklänningar hittat fram. Som jag har saknat dom! Nu håller jag tummarna för att det blir sommarväder i juli och augusti ;)
 
Puss och kram ♡ 
1 Mamma:

skriven

Så fina bilder. Och du har rätt - Norge är vackrare än Paris (fast ni har inge disney land förstås)😉

2 Mamma:

skriven

Så fina bilder. Och du har rätt - Norge är vackrare än Paris (fast ni har inge disney land förstås)😉

Svar: Hihi! Det är ju sant ;) men jag har disney channel och en massa mjukisdjur, jag tror det räknas ♡ haha! Puss och kram
Elin Linnèa

Kommentera här: