Ridtur 78° nord

Ja det är det inte alla som gjort, sa Bodil till mig idag när vi var ute med hästarna. Det fick mig att tänka på hur mycket jag verkligen uppskattar det som händer här uppe. Det är så mycket jag har gjort här som jag vet att flera skulle önska att de hade fått chansen att göra. 
Ridturen är en av dom. Jag har inte suttit på en häst på flera år så jag var lite nervös i början,  men det gick väldigt bra ♡ 
Har inte varit så avslappnad och lycklig sen jag var nere hos Christoffer ♡
Det fina är att det är ju inte "bara en ridtur" som kanske många tänker, det är en ridtur på Svalbard, där naturen är allt annat från vad den är hemma, där solen skiner sent in på kvällen, där det är helt stilla, där du faktiskt måste ha med ett gevär ifall det kommer en isbjörn. Exakt så tänker och känner jag om det jag gör här uppe. Jag är så glad att jag är den personen, som så många andra här uppe, som verkligen har lärt mig att uppskatta saker och se det på ett annat sätt, på det verkliga sättet ♡ 
 
Så tusen tack Bodil för en helt fantastisk tur! Hoppas verkligen på fler gånger innan jag flyttar ♡
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Min träningsvärk kommer vara helt magisk i morgon.
 
Puss och kram ♡
 
1 lifeoficca.blogg.se:

skriven

Så härlig blogg :)

Kommentera här: