När det negativa tar över.

Det ska det aldrig få göra med mig.
Jag är och försöker alltid vara gladast möjligt och alltid tänka positivt. En klok man har lärt mig att det finns inga problem, bara möjligheter. (Tack herr Mentzer! ) Jag får min energi av min fina familj och fina människor runt omkring mig. Och ännu mer när jag får höra att jag sprider glädje så att andra blir glada av att se mig, när jag får kramar av gäster och de säger att de var så glada över att få prata några meningar med mig och att de tycker det är fantastiskt att se någon le både med munnen och med ögonen.  Det värmer riktigt mycket i mitt hjärta ♡
Nu kommer det stora "MEN"..
Att folk är otrevliga och oförskämda utan anledning kommer jag aldrig ha förståelse för. 
Att folk står och skriker, visslar, knäpper med fingrarna i baren, fnyser åt mig för att jag inte pratar norska "för jag har ju trots allt varit här hela sommaren", vägrar lyssna på vad jag än har att säga, jag gör allt jag kan och verkligen lägger ner mitt hjärta i jobbet och blir dåligt bemött bara för att det finns säkert något jag hade kunnat göra bättre.. aldrig nöjd!
Jag har sådant bra tålamod, den typen av tålamod som jag inte trodde man kunde ha, jag försöker vara pedagogisk, men när jag försöker hjälpa och förklara och får bara skit eller blir skrattade åt tillbaka då ger man till slut upp. Jag trodde aldrig den dagen skulle komma för mig, att jag skulle ge upp.
Oj vad jag behöver min älskling nuLängtar så mycket till din famn ♡
Men jag är också så himla glad att det finns så fina människor här som bryr sig. Stort tack till den fina personalen jag jobbar med och stort tack till Alexander som är en väldigt fin vän och energikick här uppe ♡ 
Jag blir uppriktigt ledsen när folk tror att de kan behandla en hur som helst. Men jag vet också att jag är envis. Det ska ta extremt mycket för att trycka ner mig så här mycket så att jag ska bli ledsen i hjärtat och känna mig som allt utom mig själv, men vet ni va: mina tårar visar inte på svaghet. Jag bestämmer mig för att de visar styrka, det är min energi som slår tillbaka på det negativa och jag ska vinna den kampen för jag vet att jag inte är en förlorare ♡ 
 
Jag är och kommer alltid vara en krigare ♡
 
 
1 Hege:

skriven

Fineste Elin, noen folk kommer alltid til å være idioter :-)Drit i dem :-) Du er her bra som helst, og kommer til å savne deg når du reiser :-)

2 Banan:

skriven

Stand tall 💛

3 elin zällh:

skriven

Tusen tack Hege ❤️ jag kommer sakna dig också!
Jag försöker Hannah 💛 tack fina 😘

Kommentera här: