V 32+1

Idag kommer äntligen Christoffer hem igen. Då ska vi fortsätta med renovering av det nya badrummet. Det kommer bli så himla skönt när det blir färdigt. Känslan att inte behöva åka bort för att duscha kommer bli helt fantastisk!
Nu närmar det sig med den lilla och jag sitter med mina små checklistor, så himla bra att ha speciellt nu när hjärnan tagit semester och bara är i en liten bubbla. Haha!
Har skrivit listor till allt verkligen. Vad som ska handlas innan den lilla kommer, alla kläder, storlekar, hur många av varje plagg, vad som ska packas i förlossningsväskan med mera. Det är nog det smartaste jag har gjort på länge. Nu kan både jag och Christoffer ha bra och lätt översikt på vad vi har samt vad som fattas.
Förra veckan låg jag två dagar med feber, då passade jag på att sticka små sockor till mini. (Man kan ju inte bara ligga och sova hela dagen fast man har feber) hihi!
Igår var jag hos barnmorskan och nu har den lilla lagt sig med huvudet nedåt, redo att komma ut 💕
Längtar så himla mycket! 
Puss och kram

Kommentera här: