V22+0

Jag är så glad att jag mår så bra nu. De första månaderna mådde jag inte alls bra, otroligt mycket illamående, känslig för lukter, var jätte hungrig men fick inte i mig något. Men nu.. Nu mår jag som om jag gick på rosa moln. Jag fick komma över halvvägs för att jag skulle må helt bra. Men det roliga är att nu har jag nästan glömt bort hur pass dåligt jag mådde där i början. Haha! Kroppen är bra märklig och fantastisk.
Varje kväll är det riktigt mycket liv där inne. Jag ligger bara och ler och tänker på hur underbart det är. En riktigt häftig känsla.
Nu ser vi strax solen här uppe igen efter ett par månader med mörkertid. Det här året har det gått mycket bättre än förra året, då tog mörkret ganska hårt på mig. Men i år har jag knappt märkt att det har varit mörkertid. Tror mycket har med det nya boendet att göra, trivs otroligt bra här i vår ljusa och fina lägenhet.
 
Puss och kram
 
1 Anna A:

skriven

Önskar jag kunde få vara med och se bulan när den växer och känna på magen hur den lilla sparkar❤

Svar: Du kan vara med på FaceTime ❤️😍 Gäller att göra det bästa av situationen liksom när vi bor så långt från varandra ❤️
Elin Linnèa

Kommentera här: