83 dagar kvar.

Tiden går så himla fort. Jag tycker att hela februari har försvunnit och vi går snart in i mars månad. 
Vilket betyder att jag ska fira min födelsedag redan nästa vecka! Hurra för mig!
Ni har vi haft otroligt vackra dagar här uppe, solen skiner och det är någon plusgrad ute. Det är verkligen dags att börja leta fram solglasögonen igen :)
Idag har vi gått in i vecka 28+0. Nu är det med andra ord 83 dagar kvar till BF. 
Den lilla växer fort nu har jag märkt :)
Trots att det börjar bli svårt att sova om nätterna redan nu så vaknar jag alltid upp med ett leende och känner verkligen hur lycklig jag är över att få vakna upp med de små (och stora) sparkarna i magen.
Der är en helt underbar känsla!
Nu ska jag ut i solen en sväng innan älsklingen kommer hem :)
Puss och kram
 

Kommentera här: