När sötsuget slår in.

I morgon går jag in i v 37 och jag har märkt otroligt gott på kroppen att det inte är långt kvar. Sover otroligt mycket och är mycket hungrigare än vad jag varit tidigare, så kroppen förbereder sig för fullt nu.
Under mesta tiden av graviditeten har jag haft ett sug efter grönsaker, speciellt broccoli och haricot verts. Den onyttiga delen av mina cravings har varit oboy och glass. Men nu mot slutet så har jag ett sånt otroligt sug på kakor, bullar, donuts m.m. Vilket blir rätt svårt eftersom jag är gluten och allt är inte gott då alltså, speciellt inte när jag kommer ihåg hur till exempel vanliga kanelbullar smakar. 
Man får ju självklart göra det bästa av det hela så då sätter vi igång bakhumöret här hemma och går loss på de glutenfria baket :)
Det har blivit både bröd, småkakor och kladdkaka.
Mördegskakor med smartis, choklad och hallonsylt.
Glutenfritt lantbröd.
Vi har haft så otroligt fint väder nu de här dagarna, så jag och Anna passade på häromdagen att njuta av lite godsaker och balkonghäng.
Det här var vi värda ;)
Puss och kram
1 Mamma:

skriven

Oh så gott allt ser ut men bilden med bär o rosé frestar mej mest😊

Svar: Ja allt var ju riktigt gott kan jag lova 💕 Hihi! Bär och rosé kan vi ta på balkongen i maj när ni kommer upp ☺️
Elin Linnèa

Kommentera här: