När man stannar upp.

Sedan jag flyttade upp hit till Nordnorge har jag varit otroligt duktig på att stanna upp och bara njuta av det jag ser. Självklart menar jag min kära sambo men också den vackra naturen ;)
När jag har suttit och bara sett ut över havet har jag sett både nise, utter och nu säl. 
Naturen är ju helt fantastiskt vacker!
Nu börjar vi även gå mot ljusare tider och med det menar jag att det är inte långt kvar innan vi får midnattssol här uppe. 
Det är så himla häftigt!
Nu är det bara ett fåtal dagar kvar till BF och jag är så redo för att den lilla ska komma ut till världen.
Jag tror jag aldrig har städat och bakat så mycket som jag har gjort de senaste veckorna :) haha!
Man vill liksom ha allting på plats och frysen full så man inte behöver tänka på så mycket i hemmet när mini är här, så att all fokus kan bli på det lilla livet och bara slappna av totalt.
(Jag tillhör ju den sorten som blir otroligt stressad när det bara är lite stökigt) 
Nu ska jag provsmaka mina chokladmuffins :)
Puss och kram

Kommentera här: