V26+4

I början av graviditeten längtade jag bara till att magen skulle växa och bli stor. Nu när det är tre månader kvar känner jag att magen skulle kunna pausa lite. Visst den är stor och jag känner mig jätte fin men hade ju inte tänkt på allt som hör till det, tillexempel halsbränna så fort man ätit och speciellt när man ska sova, hur man än försöker göra för att finna en skön sovställning så går det verkligen inte (det är ju även tungt att bara vända sig om i sängen) ta på sig strumpor blir ett projekt, man blir anfådd av minsta lilla rörelsen. Haha! Jag som tycker det börjar bli tungt nu och så säger dom att magen växer som mest de sista tre månaderna ;) 
Trots att det känns lite tungt någon dag och natt så måste jag ändå säga att jag lever just nu i den bästa tiden av mitt liv, jag är så lycklig och tacksam för lilla mini! Nu är det bara tre månader kvar till den lilla kommer.
Och så fick jag även veta i veckan att mamma och pappa kommer på besök i slutet av maj, det kommer bli så himla mysigt! 
Önskar alla en fin helg!
Puss och kram

Kommentera här: