V 25+5

Sent i natt insåg vi att det bara är 99 dagar kvar till BF. Vi har kommit till det magiska två-siffriga talet. 
Det är så många kvällar som jag bara ligger och skrattar när jag känner hur mini gör sina kullerbyttor. Oftast när jag känner sparkar är det mest bara små "bumpar" som känns på magen men av och till när mini sparkar kommer det helt plötsligt en karatespark och då hoppar jag verkligen till. Det här är verkligen den bästa tiden i mitt liv. Att jag och den jag älskar har så mycket att se fram emot, det känns helt fantastiskt.
Igår överraskade älsklingen med middag på Steakhouse. Oj oj oj vad gott det var! Ett riktigt mysigt ställe, supergod mat och trevlig personal. Förutom att de hade så fantastiskt gott kött så var deras lökringar glutenfria. Jag har inte ätit lökringar på flera år! 
Haha! Jag var så lycklig över de lökringarna :)
 
Puss och kram

Kommentera här: