Det blev en pysseltisdag.

Det är inte alltid lätt att ha mycket i ett litet huvud. 
Ikväll har jag bakat glutenfria bullar och chokladrutor.
Mamma skickade en bild på hur man gör en slags knut på bullarna. Då tänkte jag: Åh herregud! Hur ska detta gå med glutenfria bullar?! Med tanke på att den degen är lite kladdigare än vanlig bulldeg.
Men det gick förvånansvärt bra.
När de är utbakade säger jag till Christoffer: Ja, jag har ju ofta den oturen att ser det bra ut så smakar det inte bra.. Eller så bränner jag dom..
Men de såg riktigt fina ut efter gräddning. Däremot så var det otroligt lite smak på dom. Då kommer jag ju på att jag glömt ha i kardemumma! Attans alltså!
Men jag ordnade till de med lite vaniljglasyr och strösocker på toppen. 
Det fick helt enkelt bli lite socker och vaniljbullar istället för kardemumma :)
Här hemma ska vi frossa i godsaker nu!
Puss och kram

Kommentera här: