En liten smak av julen.

Idag har jag äntligen bakat lussebullar (utan russin så klart, för det är jag inte så förtjust i.)
Har redan provsmakat två stycken och man får ju sån härlig julkänsla direkt ♡
Idag är första dagen på länge som det inte vräkt ner en massa regn, det har varit otroliga färger på himlen och bergen. Trots att mörkertiden smyger sig på så är den här månaden otroligt vacker ♡
Ikväll ska jag packa upp det sista i lägenheten, få middagsbesök och sen bara ta det lugnt. Har planerat in med Anna idag att vi ska ta en liten road trip på fredag över till Kiruna. 
Som jag ska köpa julmust alltså ♡
Kommer bli en fin tur!
Puss och kram ♡ 
1 Mamma:

skriven

Ser jätte smarrigt ut. Och du står vid den klart bästa utsikten i Harstad - så vackert😊

Svar: Åååh de var så himla goda ❤ glad att jag får till de glutenfria bullarna nu 😄
Elin Linnèa

2 Sanna:

skriven

Mums, vad sugen jag också blev på att smygstarta lite nu! :)

Svar: Det kan jag varmt rekommendera! Det var riktigt gott 😍
Elin Linnèa

Kommentera här: