Skidtur i Kilbotn.

Ikväll hoppade jag över gymmet och tog på mig skidor istället.
 
Efter jobbet åkte jag till svärföräldrarna och fick god mat och sedan bar det ut i skidspåret. 
Jag har inte stått på ett par skidor sedan jag var liten så det var svårt i början, men det där ska jag klara av! Övning ger färdighet.
Vi var ute nästan en och en halv timme, så gissa om jag kommer få träningsvärk i morgon! Haha!
Och min stackars rumpa fick sig några smällar ner i backen, men det är ju tur att den är mjuk :) 
 
Tusen tack för en fin tur! Det här ska jag göra om ♡
Puss och kram
1 Mamma:

skriven

så härligt det ser ut. Saknar skidåkning så jag tänkte att jag fr o m 2016 tar en veckas skidåkning i harstad varje år.

Svar: Åh det låter som en väldigt fin plan ♡ Vi kan satsa på feb-mars när det är lite ljusare.
Elin Linnèa

Kommentera här: