Upp och hoppa!

Efter att ha varit sjuk och soffliggande några dagar var det skönt att komma på fötterna och ut i naturen igen. Idag var jag med svärföräldrarna på en nästan 9 km tur runt slingorna i Folkeparken. En otroligt fin tur
 
Nu är det mindre än fyra veckor kvar till mamma och pappa kommer ♡ Oj vad jag längtar! Vi har ju inte setts sedan oktober. 
 
Puss och kram ♡ 
 
1 Susanne:

skriven

Hej, har kommenterat förut men inte fått något svar. Jag har precis lämnat min sambo och norska pojkvän i Norge för att flytta tillbaka till Sverige och har nu bott i min hemstad i två månader. Jag längtar tillbaka varje dag men vet inte hur jag ska kunna välja bort livet här i Sverige. Skulle gärna vilja skriva några rader med dig om du vill dela med dig av din historia och hur du vågade ta steget. /Susanne

Svar: Hej! Jag har mailat dig nu och hoppas verkligen vi kan dela våra erfarenheter med varandra :)
Elin Linnèa

Kommentera här: