Disney store.

Igår åkte jag, mamma och Lilly in till Solna för att möta Linda och ta oss en tur i nya gallerian. 
Lilly skulle få "öppna" Disney store så vi var där i god tid ♡ Jag var jätte fascinerad av hela gallerian, så himla snyggt alltså! 
När klockan närmade sig tio väntade vi utanför butiken och jag tror att alla vi fyra var lika taggade.
Sen åkte portarna upp.. Jag stog med Lilly och skulle hjälpa henne med den gigantiska nyckeln och jag tror att jag blev lika chockad som henne, för gud så fint det var ♡ Dom gjorde ju verkligen en magisk show av det hela. Efter vi låst upp så fick hon en mindre version av nyckeln att ta med hem som ett minne. (Som vi så klart lekte "att öppna butiken" med sen på eftermiddagen) Att så lite gör så mycket, både för barn och vuxna. En massa kärlek till Disney store och den underbara personalen ♡ 
Älskar att min kusin jobbar där, vår släkt kommer ju bli ännu mer Disney än vad vi redan är ♡
Det var en sån himla fin butik, man vill verkligen ha allt där inne! Hade så svårt att bestämma mig för vad jag skulle handla så jag började med julklappar så handlar jag till mig senare ♡
Puss och kram ♡ 
1 Mamma:

skriven

Det va verkligen magiskt fast jag är 56 år. Så fint och mysigt - bästa affären 😊. Tack alla för en jätte fin dag💚

Kommentera här: