Sex månader på Svalbard ♡

Jag har haft ett helt fantastiskt halvår här uppe på Svalbard, men gud vad jag bara vill åka ner till fastlandet nu.
Jag fått nya erfarenheter, träffat kärleken i mitt liv och många fina människor, gjort saker jag aldrig trodde jag skulle våga, sett så vackra saker jag trodde bara fanns på film, levt med solen 24 timmar om dygnet under sommaren, blivit en mer avslappnad människa och lärt mig känna ett lugn inom mig jag inte tillåtit mig själv ha innan. Fröken-alltid-något-planerat!
Jag är så glad att jag tog det här jobbet och åkte upp hit. Det är något jag alltid kommer att minnas och ha nära mitt hjärta ♡
Jag är även så himla glad att mamma, pappa, Sofia och Jesper varit här och fått se hur vackert det är här uppe. Nästa sväng får jag ta ta med lillebror och åka skoter ♡ 
Ska bli så fint att komma ner och träffa älsklingen, familjen och vännerna igen. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Trots allt fint jag haft här så längtar jag så mycket till flyget lyfter, om tre dagar ♡
 
Puss och kram ♡
1 Anna:

skriven

Saknar dig vännen❤️😍

2 Fis:

skriven

åååå snart ses vi!!!!! Myyyyskvällar och massa bus!

3 Jennie bott i LA:

skriven

Så häftiga bilder :D

4 elin zällh:

skriven

Ja det är inte alls långt kvar nu ♡
Saknar dig med Anna!
Tusen tack Jennie ♡

5 alina:

skriven

Låter trevligt :)

6 Carolina:

skriven

Måste ha varit en fantastisk upplevelse!

7 Mirjam Wallmark:

skriven

Fina bilder! :)

8 elin zällh:

skriven

Tack så jätte mycket ♡
Ja det har varit helt fantastiskt! Kan starkt rekommendera att resa hit och se denna vackra plats.

9 Robex Lundgren:

skriven

coolt

10 Annsoh:

skriven

fin blogg o jätte fina bilder :D

11 ami:

skriven

WOW! det är ju hel häftigt, hur fick du det erbjudandet?

12 Josephine:

skriven

Vad roligt det ser ut och fint! Underbart att du hittat kärleken också :)

13 Malin Jonsson:

skriven

Ååååh vad häftigt! Vill jättegärna resa dit. Vad är det för jobb som gjorde att du fick åka dit?

14 Katta:

skriven

Vad kul! Fina bilder också :D

15 elin zällh:

skriven

Tusen tack för alla fina kommentarer ♡
Jag har alltid jobbat inom restaurang, så det är det jag har pysslat med här uppe. Under högsäsongen behövs mycket folk så jag kan starkt rekommendera att åka upp och jobba alternativt bara besöka för man får se och uppleva riktigt mycket.
Massa kramar ♡

16 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Alltså nej så häftigt!

17 ∞NORA∞:

skriven

Åh, vad fin blogg du har! <3

18 AktivaDagar:

skriven

men oj! häftigt!

19 Linda:

skriven

Vilken upplevelse!

20 Mamma:

skriven


Härliga bilder och så glad att du gjort denna resa. Svalbard finns kvar och jag hoppas vi kommer dit igen och får se o uppleva allt vackert än en gång!

21 Amandah:

skriven

Härliga bilder! :)

22 Sofia:

skriven

Så häftigt! Vill också dit någon gång i livet! :D

23 Sandy Bergström:

skriven

Gud vad häftigt! Vilken upplevelse. = )

24 Tess:

skriven

Underbart! Vilken upplevelse! Och vilken otroligt nyttig sak du lärt dig där. Det där med att finna lugnet har många svårt för :-)

Kommentera här: