Lycklig tjej

Jag har kommit fram till att just nu lever jag mitt liv precis som jag vill att det ska vara! Ingen stress, underbara människor, inga konstigheter, bara avslappnat, vara precis den jag är och det känns helt fantastiskt! Tror det är därför jag har mer energi och ett ännu större leende på läpparna än vad jag brukar <3 
Visst saknar jag vänner & familj men som sagt vart jag än i världen är finns ni alltid med mig i hjärtat!
 
En rolig grej: i natt var det verkligen storm, huset och till och med sängen skakade och det känns som allt bara ska rasa ihop, men det gör det så klart inte. Jag berättade för mamma för några dagar sedan att jag drömt så många gånger att det varit jordbävning, efter att jag även berättat om hur det känns när det blåser här och hur det även skakar i lägenheten när grannen har tvättmaskinen på sa hon bara: allt har en logisk förklaring :) haha! Och det är så sant!
 
 
 
 Du gör mig fantastisk lycklig!
1 Mamma:

skriven

Är det isbjörnen som gör dej lycklig? Eller närheten till tomten? Kram

2 Elin linnéa:

skriven

Hihi! Jag tror det är tomten faktiskt :) kramisar

Kommentera här: