Lediga dagar nær dom ær som bæst

En helt perfekt søndag. Vi tog en dagstur med båt till Pyramiden, som før længe sedan var en gruvby men idag kallas den før "spøkstad". Vill inte berætta allt før mycket nu med tanke på att jag ska ta med min familj dit i sommar, så mer om Pyramiden kommer i slutet av Juli :)
En helt fantastisk plats & resa. Vi hade riktigt tur med vædret också, solsken hela dagen <3
Vi såg dock ingen isbjørn med mycket annat fint som lunnefågel, belugaval och otrolig natur. 
Tusen tack till Christoffer, Alexander, Julie & Geir før en underbar dag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fotograf Christoffer
 
 
Har så mycket att se fram emot kommande månader:
Om 18 dagar får jag besøk av Jesper & Sofia 
Om 28 dagar får jag besøk av mamma & pappa
Om 41 dagar ska jag till Harstad
Om 100 dagar blir det nya æventyr
 

Kommentera här: