Ut på tur, till och med vid jul.

Vi hade en väldigt fin jul med Christoffers familj. Vi fick in både norska och svenska traditioner. Morgonen började med frukost och den fyllda julstrumpan framför tv:n för att se "Tre nøtter till Askepott". Sen hade vi lite julmys och brunch fram till Kalle började, därefter en väldigt god middag, paketöppning, kaffe och kaka för att sedan avsluta kvällen med familjespel. Vi spelade Fantasi.
Vi skrattade till tårarna sprutade och magen krampade!
För ett fantastiskt roligt spel! Vi var två lag och för att ta dig fram på spelplanen ska man förklara ord (som man får på kort) med hjälp av att rita och gestikulera. 
Hahaha! Jag kommer ihåg att vi spelade liknande spel hemma en jul och min kära lillebror var inte den bästa på det ;) Tur att du är bra på så mycket annat ♡
 
På juldagen tog vi  en tur upp på Gangsåstoppen. Vi hade med oss ved, kaffe, glögg, kakor och lite andra godsaker. Väldigt mysigt!
Jag och Christoffer.
Utsikten från Gangsåstoppen.
På med turkläder och ut i naturen. woop woop!
 
Nu är vi mitt uppe i flyttning och nyårspyssel! 
 
Puss och kram ♡
1 Mamma:

skriven

så härliga bilder. Du verkar ha det riktigt mysigt i harstad, så glad för din skull! Gott nytt år önskar jag er alla. Kram

Svar: Tack mamma ♡ ja vi har det riktigt mysigt här :) längtar tills ni får se det här också! Gott nytt till er med! Ha en fin nyårskväll (trots jobb) puss och kram ♡
Elin Linnèa

Kommentera här: