En sådan längtan.

Har börjat min nedräkning för flytten, 39 dagar kvar. Jag längtar så mycket! Jag har haft en riktigt rolig sommar här uppe och lärt känna så många fina människor men nu är jag klar att flytta ner till min älskling. Jag hoppas de här sista dagarna går fort! 
Jag hade det helt fantastiskt i Harstad och vet att jag kommer trivas riktigt bra <3 
 
 
 
Saknar min älskling så himla mycket <3
Saknar min familj så himla mycket <3
Saknar mina vänner så himla mycket <3
 
Ni värmer mitt hjärta och fyller det med glädje, lycka och kärlek! Ni är de bästa jag vet!
 
Puss och kram!
1 Banan:

skriven

🍌💛

2 Elin Linnea :

skriven

❤️😍 puss och kram älsk!

3 Mamma:

skriven

39 dagar kommer att gå fort! Vi längtar också efter dej ska bli så mysigt när du kommer ner o hälsar på. 😘

4 Madde:

skriven

Saknar dig som tusan😘💕😘

5 Elin Linnea :

skriven

Ja kommer bli riktigt mysigt att träffa er mamma ❤️
Saknar dig med Madde 💕 hoppas ni har det bra där hemma 😍

Kommentera här: