Åh typiskt.

Som Nalle Puh skulle ha sagt.
 
I natt när jag kom hem från jobbet var jag trött och hungrig, skulle göra mig en liten nattmacka med mitt frysta bröd (tinar brödet i ugnen för micro är väldigt sällsynt här uppe) det var fortfarande lite fryst i mitten men jag skulle ändå envisas med att skära i det. Jag tar i lite för hårt och kniven åker rakt in i fingret! Blir helt svimfärdig och smyger en trappa upp till Jossan och Kajsa som bor ovanför mig. Panikslagen knackar jag försiktigt och frågar bara efter ett plåster, vågade inte kolla hur djupt det var. Jossan hade som tur var med sig isbitar hem från jobbet så där sitter jag och blir ompysslad och omhändertagen tills Kajsa får tag i läkaren som säger att vi kan komma in. Två stygn och en stelkrampspruta senare fick vi äntligen gå hem. Vilken smärta! Rekommenderar inte nålar i fingret.
 
Har haft riktigt ont idag, men nu har jag varit på butiken och köpt en massa godsaker som jag kan trösta mig med.
 
Blir hemma från jobbet till och med torsdag så nu måste jag hitta på saker att pyssla med så man inte börjar klättra på väggarna. 
 
Om det är fint väder i morgon ska jag gå upp för ett berg och ner till hundgården och ta en massa bilder. (Tack för tipset Jossan)
 
Så fina kollegor! Tusen tack <3
Puss & kram
1 Mamma:

skriven

Det är tur i oturen att du har så gulliga kollegor som hjälper o tröstar! Och att farbror dr va så empatisk och koselig! Kram

Svar: Ja eller hur! :) Jossan hade till och med bjudit han på dessert igårkväll för att han var så snäll :) kramar
elin linnéa

Kommentera här: